Rakennusliiton tapahtumakalenteri

OSASTON JÄSENILLE TOIMINTAA JA ETUUKSIA VUODELLE 2020

Vallitsevan koronavirustilanteen ja Suomen hallituksen poikkeuslakilinjauksen vuoksi kaikki osaston kokoukset ja tilaisuudet sekä salibandy- että keilailuvuorot ovat peruttu kesään asti. Osaston hallitus tiedottaa myöhemmin, miten sääntömääräisen kevätkokouksen suhteen menetellään. Lisätietoa Rakennusliiton linjauksesta asiaan osoitteessa https://rakennusliitto.fi/2020/03/13/rakennusliiton-tapahtumia-siirretaan-ja-perutaan/

TAMMIKUU-HUHTIKUU :

OSASTOLLA OMA SALIBANDYJOUKKUE, JOKA PELAA TALVI- KEVÄTKAUDEN PUULAAKISARJAA ROVANIEMELLÄ, KAIKILLE JÄSENILLE AVOIN. -OSASTO MAKSAA KULUT.

HELMIKUU

15.2.2020 Hoplop-päivä jäsenille perheineen! Katso lisätietoja Tapahtumat-välilehdeltä.

MAALISKUU

27.3.2020 Osaston sääntömääräinen kevätkokous klo 18.00 Raksakellarilla (alustava) SIIRRETTY MYÖHEMPÄÄN AJANKOHTAAN

TOUKOKUU

16.5.2020 Rakennusliiton ylimääräinen liittokokous SIIRRETTY SYKSYLLE 2020

KESÄKUU

12.-14.6.2020 Rakennusliiton kesäpäivät Helsingissä. Lisätietoa osoitteesta https://rakennusliitto.fi/2020/01/24/rakennusliiton-kesapaivat-helsingissa-12-14-6-2020/. Osasto tiedottaa mahdollisista jäsentensä osallistumisen tukemisesta myöhemmin!  PERUTTU

ELO-SYYSKUU

Lapin Raksaseikkailu (ajankohta tarkentuu myöhemmin)

MARRAS-JOULUKUU

Osaston sääntömääräinen syyskokous sekä pikkujoulut (ajankohdat tarkentuvat myöhemmin)

*OSASTON KEILAVUORO

URHEILUOPISTOLLA JOKA KE 18.00-20.00, KAKSI RATAA. VUORO TOUKOKUUN LOPPUUN. -OSASTO MAKSAA KULUT. PERUTTU LOPPUKAUDEKSI

*OSASTON SALIBANDY-VUORO

JOKA MA 19.00-20.00 URHEILUOPISTOLLA, KAIKILLE OSASTOJEN 131 JA 406 JÄSENILLE AVOIN. (EI KESÄ- HEINÄ- JA ELOKUUSSA). -OSASTOT MAKSAA KULUT. PERUTTU LOPPUKAUDEKSI

*LIIKUNTA JA KULTTUURI AVUSTUS

70 € / VUOSI. LIHASHIERONTA, FYSIOTERAPIA, TANSSIKURSSIT, TEATTERI, KUNTOSALI JA UIMALIPUISTA.

OTETAAN LIPPUJA OSASTOLLE RAJATTU MÄÄRÄ ERILAISIIN VIRKISTYSTAPAHTUMIIN ROVANIEME ALUEELLE..- MAHD.PIENI OMAVASTUU.

OTETAAN OSAA RAKENNUSLIITON ERILAISIIN TAPAHTUMIIN. -MAHD.PIENI OMAVASTUU.

LISTA TÄYDENTYY PITKIN VUOTTA.

LISÄTIETOA

PUHELIMITSE klo 16.00 JÄLKEEN , ANTTILA HARRI : 0405094328