Liikunta - ja kulttuuriavustus

Osaston jäsen voi hakea 70 euron liikunta- ja kulttuuriavustuksen per vuosi kuittia vastaan osaston taloudenhoitajalta.

Mitä kuuluu liikunta- ja kulttuuriavustukseen?

Hieronta, Fysioterapia, Kalevalainen

Kuntosali

Uimaliput / Avantouinti (huom. ei käy ryhmäliput tai kaksi tai useampi samanpäivämäärän lippua)

Teatteri, Korundi, Pilke, Arktikum

Keilauskertakortti (huom. tästäkin vain henkilökohtainen osuus ei koko ryhmän)

Laskettelulippu

Tanssikurssit

Kamppailulajit/urheilukurssit

Marotoni, iltasuunnistus/rastit

Kenelle?

Osasto 131 jäsenelle henkilökohtainen etu. Ei käy ryhmäliput, (esim. padel/tennis jne, ratamaksut mihin voi samalla maksulla osallistua muitakin kuin itse jäsen). Tästä täytyy näkyä erillinen omamaksu.

Kuitti liitteeksi

Laita hakemukseen kuitti käyttämästäsi palvelusta. Kuitissa täytyy näkyä päivämäärä sekä y-tunnus. Etuutta ei makseta, jos hakemuksen lähettää ilman kuittia ja näitä edellä mainittuja tietoja ei näy. Kuittina ei käy itsetehdyt kuitit.

Koska jättää hakemus?

Jätä hakemus mielellään saman vuoden puolella, miltä vuodelta haet avustusta. Mutta kuitenkin viimeistään seuraavan vuoden 15.01. mennessä. Emme käsittele edellisen vuoden hakemuksia tammikuun 15. päivän jälkeen. Ja et voi hakea seuraavan vuoden avustusta mikäli kuitissa on edellisen vuoden päivämäärä.

Osaston Taloudenhoitajalta Mika Lapinsalo, 0405697105

mikalapinsalo@gmail.com

Voit jättää hakemuksen liitteineen alla olevan lomakkeen kautta.

Tai täyttää alla olevilla pdf/word version ja lähettää sen taloudenhoitajalle sähköpostiosoitteeseen mikalapinsalo@gmail.com

Voit myös tulostaa paperiversiona ja jättää sen Rovaniemen Rakennusliiton palvelupisteelle, Maakuntakatu 15, 96100 Rovaniemi.